środa, 27 sierpnia 2014

By The Sea

Wiem, że pada i pogoda delikatnie mówiąc jest średnia, ale jakby nie było to nadal mamy lato, dlatego postanowiłam rozweselić ten ponury dzień kolorami i nie dać za wygraną jesiennej aurze. Nie wiem jak Wy, ale ja wciąż jeszcze wierzę, że upały wrócą, w końcu mamy sierpień! W każdym bądź razie ja osobiście mam zamiar do końca kalendarzowego lata raczyć Was wyłącznie stylizacjami letnimi. Oby tylko pogoda pomogła mi wytrwać w tym postanowieniu! :) Jak zapewne wszyscy się domyślacie jako tło do zamieszczonych poniżej zdjęć posłużyło mi sopockie molo. A stylizacja...co tu dużo mówić...kwiaty, kwiaty i jeszcze raz kwiaty. :)
















kombinezon/jumpsuit-Asos
buty/shoes-Zara
biżuteria/jewelry-H&M

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...