sobota, 4 października 2014

I love my boyfriend ;)

Wiem, że przyzwyczaiłam Was do typowo kobiecych stylówek, ale czas na zmiany! Już od jakiegoś czasu szukałam w sklepach tzw. boyfriend-ów, ale zawsze coś mi w nich nie pasowało, albo wydawały mi się za drogie albo miały dziwny rozkład dziur czy przetarć, no aż do teraz :). Mój model znalazłam w Croppie (kolekcja Izy Lach) i jestem w nich bezgranicznie zakochana od pierwszego założenia :). I co powiecie na mnie w wersji casualowo-streetowo-sportowej? :) Muszę Wam powiedzieć, że ja czuję się w tym świetnie i ostatnio zaczęłam intensywnie wzbogacać moją garderobę kolejnymi sportowymi gadgetami. Styl sportowy zaczął do mnie przemawiać w szczególności ze względu na wygodę, ale mnogość wzorów, modeli i kolorów dostępnych w sieciach i second-handach pozwala na stworzenie naprawdę niepowtarzalnych zestawów. Zresztą już od około dwóch sezonów dresy, bluzy itp. przestały występować tylko na bieżniach czy siłowni, teraz nosi się je na co dzień. I bardzo dobrze, tym bardziej, że dzisiejsze dresy zupełnie nie przypominają tych "typowo polskich dresików" z czasów PRL ze śliskiego materiału z gumką przy kostce i lampasem po boku, wiecie co mam na myśli...:) Teraz dresy mogą być designerskie, z pikowaniami, zamkami itp., więc dlaczego by ich nie pokazywać poza siłownią? :)
W mojej stylizacji nawiązałam również do kolejnego typowo jesiennego trendu, czyli kraty. W tym sezonie jest ona hitem numer jeden.  Może być czerwona, czarna, biała, zielona, wszystko jedno byle była to krata :). To jeden z motywów przewodnich tego sezonu. Bardzo modne są teraz również torby z wykorzystaniem tego wzoru, no i oczywiście i przede wszystkim koszule :).


















koszula/shirt-Cropp
spodnie/jeans-Cropp
czapka/cap-Cropp
buty/shoes-Sinsay
kurtka/jacket-Cropp

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...