sobota, 22 listopada 2014

Cobalt or Gray, Maybe Both?

Cześć Wszystkim! :) Wiem, że dawno mnie tutaj nie było, ale oddałam się w wir studiowania i tego typu pokrewnych, a wiecie jak to jest albo się wybiera jedno albo drugie. U mnie niestety blog przegrał ze studiami, chociaż bardzo nad tym ubolewam, ale czas pędzi jak rakieta, a człowiek nawet się nie zorientuje, a tu już zaliczenia i sesja...Ale nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło, gdyż jako studentka mam ogromną dowolność, czy raczej nawet wolność stylizacyjną, czego na pewno zostanę bezlitośnie pozbawiona w mojej pierwszej pracy. No chociaż to też może zależeć od rodzaju obejmowanego stanowiska, ale w moim przypadku w grę wchodzi jedynie strój elegancki, tudzież uniform. Może akurat stylizacja tego postu nie należy do jakichś bardzo szalonych, ale jest nieco ekstrawagancka, co raczej nie przeszłoby np. w banku lub w urzędzie. W związku z tym, co napisałam powyżej apeluję do wszystkich studentek i studentów, żeby rozweselali swój studencki los nie tylko studenckim życiem, ale także bawili się i nie ograniczali w wariacjach modowych, bo kiedy szaleć jak nie będąc studentem?
W swoim zestawie wykorzystałam dwa, a nawet trzy obecnie popularne trendy, czyli kobalt, szarość i wiązane botki. Otóż te dwa wymienione przeze mnie kolory stanowią bazę jesienno-zimowej palety barw, a w dodatku świetnie się ze sobą wzajemnie komponują. Jednym z najmodniejszych modeli butów aktualnego sezonu, poza kozakami za kolano, są sznurowane botki, ale tylko i wyłącznie o długości cholewki powyżej kostki. Ja jednak nie jestem zdania, że należy ślepo podążać za modą, bo chyba wszyscy dążylibyśmy do bankructwa, ale warto wiedzieć co w trawie piszczy, a w zasadzie w modzie, żeby nie odstawać zanadto i czuć się dobrze z samym sobą. Miłego oglądania! :)














koszula/shirt-Reserved
spódnica/skirt-Simple
płaszcz/coat-Mohito
kapelusz/hat-Reserved
naszyjnik/necklace-Mohito
botki/boots-H&M

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...