środa, 2 września 2015

Be Happy!

No i mamy wrzesień. To dobrze czy źle? Ja czuję się z tym neutralnie, a Wy? Dopóki jest ciepło i słonecznie to nie ma dla mnie większego znaczenia jaki jest miesiąc. Najważniejsze to nie dać się jesiennej chandrze i doszukiwać pozytywnych aspektów w otoczeniu. Ja w każdym bądź razie na pewno tak zrobię, jeśli zacznie mnie łapać lekki dołek. :) A poza tym nadal w powietrzu czuć lato. Przynajmniej ja tak czuję i nie zamierzam przestawać. Ale nie martwcie się jesienne trendy na pewno Wam zademonstruję na blogu mimo, że mentalnie wciąż jestem na wakacjach. :)
Stylizacja jeszcze typowo letnia, nawiązująca lekko do motywu azteckiego w bardzo przyjaznej, neonowej kolorystyce. Zapraszam do oglądania i komentowania. :) 










komplet/set-sh
torba/bag-Dresslink.pl
buty/shoes-Reserved

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...