poniedziałek, 28 września 2015

Romantic Place

Jak się zapewne domyślacie wróciłam znad morza cała i zdrowa. Pogodę miałam super, tak jak sobie zamówiłam. :) Dwa dni opalania się na plaży to chyba całkiem niezły wynik jak na koniec września, nie? :)
I jak tam? Wam też się już rozpoczął rok akademicki, czy tylko ja jestem takim szczęśliwcem? :)
A oto pierwszy z dwóch postów znad morza. Więcej niestety nie zdołałam tam przygotować, ale mam nadzieję, że te Was w pełni usatysfakcjonują. Swoją stylizacją nawiązuję do projektów, które widziałam na ostatnim Fashion Week Poland prezentującym trendy na jesień-zimę 2015/16. Mianowicie hitem sezonu mają być sukienki maxi, zwłaszcza w kolorze czarnym. Modnym i praktycznym dodatkiem do sukni tego typu będą na pewno futrzane peleryny. Pomyślcie o tym koniecznie przed sylwestrem. ;)












Fot. Patrycja Rakowska

suknia/dress-River Island

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...