poniedziałek, 26 października 2015

Fringe

Co tam robicie w ten piękny, jesienny wieczór? :) Ja aktualnie zastanawiam się nad kupnem nowego telefonu i przeszukuję internetowe bazy danych...Polecilibyście jakiś fajny model? Ale taki wiecie, fashion-telefon, który będzie miał ciekawe parametry (w tym dobry aparat) i super design? No i nie zrujnuje przy tym budżetu?;) Chyba kryteria nie do spełnienia, co? :)
A post znów z motywem frędzli. No nic nie poradzę, ale od lata jakoś nie mogę się z nimi rozstać. Zresztą nawet nie chcę, bo to wciąż jeden z najmodniejszych trendów tej jesieni. Drugi trend to bandażowe sukienki, zwłaszcza z tkanin tego typu, jaki mam tutaj na sobie (materiały melanżowe). No i na koniec nieśmiertelne elementy skórzane, zwieńczające stylizację.Wiem, że dziś moja stylizacja wygląda dość skromnie, ale kierowałam się zasadą:"ubrana, nie przebrana" i postawiłam na codzienność w casualowym wydaniu. Podoba Wam się?










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...