poniedziałek, 12 października 2015

Total Beige Look

Cześć Kochani :)
Tak, wreszcie nowy post. :) Tęskniliście? Bo ja bardzo :)
Dzisiejszy post rozpocznę od wielkiej prośby do Was. Mianowicie znów wystartowała Modowa Bitwa Miast, a ja bardzo potrzebuję Waszych głosów. :) Poniżej link do mojego zgłoszenia:
Najfajniej byłoby gdybyście głosowali przez facebooka i od razu potem tradycyjnie 5 razy. Z góry dziękuję za wszystkie oddane na mnie głosy. :) 
Przy okazji Modowej Bitwy wylądowałam na pierwszej stronie dzisiejszego wydania gazety "Nasze Miasto Poznań". Nie wiedziałabym nawet o tym, gdyby nie moja przyjaciółka. :) Zamieszczam Wam niżej okładkę. :) 
Co do stylizacji to dziś total beige look. Kolor ten od kilku lat króluje jesienią i wiosną, nic więc dziwnego, że powraca i w tym sezonie. Tej jesieni stawiajcie koniecznie na długie i ciepłe swetry. Tym bardziej, że pogoda bardzo do tego ostatnio zachęca. Jak zapewne zauważyliście zdjęcia pochodzą jeszcze znad morza, aż się łezka w oku kręci na ich widok...Oj bardzo chciałabym tam wrócić...Ale przecież nie można mieć wiecznie wakacji, za nudno by było. :) Dla urozmaicenia wstawiam Wam jeszcze zdjęcia z pięknego Gdańska i innych okolic nadmorskich.Trzymajcie się, a ja lecę kurować się pod kocykiem, bo niestety złapało mnie jesienne przeziębienie. Miłego odbioru! :)



 Fot. Patrycja Rakowska







 Fot. Patrycja Rakowska

 Fot. Patrycja Rakowska

 Fot. Patrycja Rakowska



 Fot. Patrycja Rakowska

 Fot. Patrycja Rakowska

koszula/shirt-Mango
sweter/sweater- Next(sh)
spodnie/trousers-h&m
buty/shoes-no name
okulary/sunglasses-c&a

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...